مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-19اقتصادي

واحدهای متخلف نان و گوشت در قزوین رتبه دار شکایت در تعزیرات هستند


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در بهمن ماه سال جاری بیشترین پرونده های ورودی در حوزه نان و گوشت قرمز بوده و بیشترین شکایت ها نیز در زمینه گران فروشی، - ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در بهمن ماه سال جاری بیشترین پرونده های ورودی در حوزه نان و گوشت قرمز بوده و بیشترین شکایت ها نیز در زمینه گران فروشی، مقررات صنفی و دستورالعمل های بهداشتی بوده است.

علیرضا حسن پور در کارگروه تنظیم بازار استان قزوین که امروز یکشنبه 30 بهمن ماه در سالن شهیدسلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طی بهمن ماه سال جاری تعداد 486 پرونده به تعزیرات حکومتی استان قزوین وارد شده که از این تعداد به 483 پرونده به طور کامل رسیدگی شده است که حاصل آن 24 میلیارد تومان جریمه نقدی بود.

وی گفت: از این تعداد بیشترین پرونده های ورودی در حوزه نان و گوشت قرمز بوده و بیشترین شکایت ها نیز در زمینه گران فروشی، مقررات صنفی و دستورالعمل های بهداشتی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در بهمن ماه طرح نظارت بر داروخانه ها و طرح نظارت بر بازار عرضه گوشت قرمز به طور ویژه در دستور کار ما بود که در این مدت 12 اکیپ گشت از 105 داروخانه بازرسی کردند و 25 تخلف محرز بود و نیز 6 واحد گشتی از 28 قصابی و محل عرضه گوشت قرمز بازدید کرده اند که به پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای متخلف نان و گوشت در قزوین رتبه دار شکایت در تعزیرات هستند

واحدهای متخلف نان و گوشت در قزوین رتبه دار شکایت در تعزیرات هستند