مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-19اقتصادي

سرانه باسوادی، 800 هزار تومان به ازای هرنفر/کوچک شدن سهم نهضت سوادآموزی از بودجه


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه متاسفانه سهم نهضت سوادآموزی از بودجه در سنوات گذشته کوچک دیده شده و تسری یافته است گفت: - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه متاسفانه سهم نهضت سوادآموزی از بودجه در سنوات گذشته کوچک دیده شده و تسری یافته است گفت: سرانه ها متناسب با نرخ تورم افزایش نیافته و سرانه سوادآموزی در سه دوره سوادآموزی که داریم به ازای هرنفر به طور میانگین 800 هزار تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول جمشیدی اول در حاشیه نشست سازمان نهضت سوادآموزی با خبرنگاران اشاره ای به وضعیت اعتبارات تخصیص یافته به این سازمان داشت و اظهار کرد: سازمان نهضت سوادآموزی تا دی ماه سال جاری 42 درصد از بودجه سال 1401 را تخصیص گرفته است.

وی افزود: براساس مصوبه جلسه 26 شورای عالی پشتیبانی سوادآموزی، سازمان برنامه و بودجه باید تا 100 درصد بودجه درنظرگرفته شده را تخصیص دهد.

اگر 100 درصد تخصیص را تا پایان سال مالی جذب کنیم، قطعا بسیاری از مطالبات باقی مانده در حوزه آموزش دهندگان را تسویه می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی درباره رشد اعتبارات این سازمان در لایحه بودجه سال آینده نیز گفت: متاسفانه سهم نهضت سوادآموزی از بودجه در سنوات گذشته کوچک دیده شده و تسری یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه باسوادی، 800 هزار تومان به ازای هرنفر/کوچک شدن سهم نهضت سوادآموزی از بودجه

سرانه باسوادی، 800 هزار تومان به ازای هرنفر/کوچک شدن سهم نهضت سوادآموزی از بودجه