مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-19اقتصادي

راهنمای تحصیل مجانی در اروپا 2023


اگر قصد تحصیل مجانی یا کم هزینه در سال تحصیلی 2023-2024 میلادی در قاره سبز دارید، این گفتار سفرمارکت شما را با نکات مهمی برای اپلای دانشجویی و اخذ ادمیشن تحصیلی و ویزای دانشجویی جهت تحصیل رایگان در اروپا در سال 1402 شمسی آشنا می کند.

- چرا تحصیل مجانی در اروپا؟ قیمت دلار آمریکا و یورو در چند سال اخیر روند صعودی داشته و به نظر می رسد روند صعودی بلند مدتی خود را حفظ کند.

بنابراین تحصیل در اروپا در روزگار پسا کرونا که نبرد اوکراین و روسیه و چالش انرژی، سبب افزایش شدید قیمت انرژی در این قاره شده، باعث می شود که هزینه زندگی در این قاره برای دانشجوی خارجی به خصوص دانشجویی ایرانی که باید با ریال تضعیف شده تحصیل کند، افزایش شدید پیدا می کند.

با تحصیل مجانی در اروپا می توان از خروج ارز از کشور جلوگیری کرد و با پول کم تری تحصیل کرد.

قبل از مهاجرت تحصیلی می توانید با مقایسه قیمت بلیط هواپیما کشور های اروپایی در سایت سفرمارکت نسبت به خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت اقدام کنید.

تحصیل مجانی چگونه امکان پذیر است؟ یکی از راهکارها برای تحصیل در اروپا ، دریافت بورس تحصیلی (scholarship) یا کمک هزینه تحصیلی (financial aids) یا فاند است.

معمولا بورس تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی به داوطلبانی اعطا می شود که رزومه آکادمیک خوبی داشته و توانایی اثبات قابلیت های تحقیقاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای تحصیل مجانی در اروپا 2023

راهنمای تحصیل مجانی در اروپا 2023