مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:262023-02-19اقتصادي

میانگین سرانه باسوادی 800 هزار تومان است/ رشد 3 درصدی بودجه سوادآموزی


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی گفت: میانگین سرانه آموزشی در سه دوره سوادآموزی 800 هزار تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رسول جمشیدی اول، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی درباره وضعیت بودجه این سازمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آنچه که نهضت سوادآموزی در دوره منتهی به دی ماه تخصیص گرفته است حدود 42 درصد است و بر اساس مصوبه جلسه بیست و ششم شورای عالی پشتیبانی سوادآموزی، میزان تخصیص اعتبارات سازمان نهضت سوادآموزی از سوی سازمان برنامه و بودجه 100 درصد باید باشد.

وی ادامه داد: از سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبارات ممنون هستیم و اگر بتوانیم 100 درصد اعتبارات را تا پایان سال مالی جذب کنیم، قطعا بسیاری از مطالبات آموزش دهندگان را تسویه خواهیم کرد.

جمشیدی اول درباره بودجه سال 1402 سازمان نهضت سوادآموزی افزود: متأسفانه اعتبارات سوادآموزی طی سال های گذشته کوچک دیده شده و سرانه ها مناسب با نرخ رشد تورم افزایش پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه 1402، حدود 3 درصد اعتبارات سازمان نهضت سوادآموزی رشد پیدا کرده است، گفت: با توجه به مذاکراتی که با معاون اول رییس جمهور داشتیم و مصوبه شورای عالی سوادآموزی، در حال پیگیری هستیم تا از طریق مرجع قانونی مخصوصا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سرانه باسوادی 800 هزار تومان است/ رشد 3 درصدی بودجه سوادآموزی

میانگین سرانه باسوادی 800 هزار تومان است/ رشد 3 درصدی بودجه سوادآموزی