مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-19سياسي

«یاس و ناامیدی» کلید واژه جدید دشمن/ جهاددانشگاهی مایه امید ملت و انقلاب است


معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال مایوس کردن مردم ما است گفت:  نمی توانیم، نق زدن و القاء ناامیدی از کلید واژه های دشمنان در مقابله با نظام است.

- یاس و ناامیدی کلید واژه جدید دشمن/ جهاددانشگاهی مایه امید ملت و انقلاب است ایسنا/گلستان معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال مایوس کردن مردم ما است گفت:  نمی توانیم، نق زدن و القاء ناامیدی از کلید واژه های دشمنان در مقابله با نظام است.

سید علی مهاجر بعد از ظهر یکشنبه در راس هیاتی متشکل از مدیران کل تابعه این معاونت با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان با رییس جهاد دانشگاهی و سردبیر و اعضا هیئت تحریریه ایسنا دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه پویایی و رشد سازمان ها متاثر از باورها ، نگاه ها و ارزش ها است، افزود: تجربه ثابت کرده هر مجموعه ای که به داشته ها و توان داخلی خود متکی است به دستاورد های بزرگی دست پیدا می کند و بالعکس هر دستگاهی که به ظرفیت خارج از کشور امید بسته است، شکست خواهد خورد.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه انسان های فعال و امیدوار همچون جهادگران جهاددانشگاهی نداشته های خود را با توکل و کوشش به داشته تبدیل می کنند و کسانی که ناامید هستند تربیت یافته مکتب دین نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یاس و ناامیدی» کلید واژه جدید دشمن/ جهاددانشگاهی مایه امید ملت و انقلاب است

«یاس و ناامیدی» کلید واژه جدید دشمن/ جهاددانشگاهی مایه امید ملت و انقلاب است