مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-19بين الملل

وزیر خارجه آمریکا از بسته کمک های نظامی جدید به اوکراین خبر داد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای پس از دیدار وزرای خارجه آمریکا و اوکراین در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ اظهار کرد «آنتونی بیلنکن» در دیدار با «دیمیتری کولبا» درباره بسته کمک های نظامی و .

- آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در دیدار با همتای اوکراینی خود در مونیخ، درباره ارسال بسته کمک های اقتصادی و نظامی جدید به کی یف، گفتگو کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای پس از دیدار وزرای خارجه آمریکا و اوکراین در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ اظهار کرد آنتونی بیلنکن در دیدار با دیمیتری کولبا درباره بسته کمک های نظامی و اقتصادی بعدی از سوی واشنگتن برای کی یف، گفتگو کرد.

در این بیانیه آمده است وزیر خارجه آمریکا ضمن اطلاع به وزیر خارجه اوکراین درباره این بسته کمک های نظامی و اقتصادی برای کی یف، بر اظهارات جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره ایستادن در کنار اوکراین، تاکید کرد.

بلینکن و کولبا همچنین بر آمادگی برای برگزاری مراسم سالگرد آغاز تهاجم روسیه به اوکراین شامل سخنرانی های برنامه ریزی شده در مقر سازمان ملل، سازمان امنیتی وهمکاری اروپا و دیگر نشست های چند جانبه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آمریکا از بسته کمک های نظامی جدید به اوکراین خبر داد

وزیر خارجه آمریکا از بسته کمک های نظامی جدید به اوکراین خبر داد