مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-19ورزشي

خداحافظی مربی سابق استقلال به مقصد قطر/می خواهم با کی روش کار کنم


«میک مک درموت» مربی سابق تیم ملی ایران و استقلال از همکاران خود در یک باشگاه ایرلندی خداحافظی و اعلام کرد که قصد دارد به کادر فنی کارلوس کی روش در قطر اضافه شود.

- میک مک درموت مربی سابق تیم ملی ایران و استقلال از همکاران خود در یک باشگاه ایرلندی خداحافظی و اعلام کرد که قصد دارد به کادر فنی کارلوس کی روش در قطر اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میک مک درموت یکی از مربیان مدنظر کارلوس کی روش برای کادر فنی تیم ملی فوتبال قطر است.

مک درموت پیش از این در سال های 2011-2012 به عنوان مربی آمادگی جسمانی و در سال 2018-2019 به عنوان کمک مربی در کنار کی روش در تیم ملی ایران کار می کرد و بار دیگر از این مربی پرتغالی پیشنهاد همکاری دارد.

مک درموت همچنین در کادر فنی تیم استقلال دستیار علیرضا منصوریان بود و برای یکی، دو مسابقه پس از استعفای منصوریان هم هدایت آبی پوشان را بر عهده داشت.

این مربی ایرلندی در سال های گذشته در باشگاه گلنتوران ایرلند به عنوان سرمربی و یکی از مدیران باشگاه همکاری داشت و اوایل سال 2023 از هدایت این تیم استعفا کرد.

مالکیت این باشگاه بر عهده علی شمس محمدپور معروف به علی پور یک تاجر و سرمایه گذار ایرانی - بریتانیایی است و ارتباط بسیار نزدیکی با او دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی مربی سابق استقلال به مقصد قطر/می خواهم با کی روش کار کنم

خداحافظی مربی سابق استقلال به مقصد قطر/می خواهم با کی روش کار کنم