مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-19ورزشي

جشنواره ورزش نابینایان و کم بینایان در اردبیل برگزار شد


جشنواره ورزشی نابینایان و کم بینایان استان اردبیل در قالب یادواره 3400 شهید استان اردبیل در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این جشنواره که از ظهر یکشنبه در سالن شهید آسمانی مجموعه تختی اردبیل برگزار شد، رییس هیئت نابینایان و کم بینایان اردبیل اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی توانمندی های ورزش روشندلان اردبیل و ظهور و بروز استعدادهای نهفته در جامعه معلولان است.

بهزاد سالمی برگزاری این یادواره در قالب یادواره 3400 شهید استان اردبیل را فرصتی مغتنم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اردبیل و آشنایی نسل حاضر با دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه جامه عمل پوشاندن به شعار معلولیت محدودیت نیست باید در اعماق جامعه رسوخ کرده و مسئولان به این باور عملی برسند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر معلولان ما در جامعه با محدودیت های گسترده ای روبرو هستند به طوری که این قشر از کمترین امکانات شهری نیز محروم بوده و زمینه حضور مؤثر آنها در جامعه فراهم نشده است.

سالمی وظیفه اصلی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان را هدایت، نظارت و برنامه ریزی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی دانست و بیان کرد: در حال حاضر روشندلان اردبیلی با حضور در تیم ملی گلبال به مهره های مؤثر این تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ورزش نابینایان و کم بینایان در اردبیل برگزار شد

جشنواره ورزش نابینایان و کم بینایان در اردبیل برگزار شد