مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-19اقتصادي

لزوم رفع نگرانی شهروندان در خصوص تامین گوشت قرمز و مرغ در ایام نوروز و رمضان


استاندار و ستاد تنظیم بازار استان سمنان بر لزوم رفع نگرانی شهروندان این استان در خصوص گوشت قرمز و مرغ از طریق توزیع مناسب و نظارت بر فرآیند تولید و عرضه این کالای پرمصرف شد.

- لزوم رفع نگرانی مردم در خصوص تامین گوشت قرمز و مرغ در ایام نوروز و رمضان ایسنا/سمنان استاندار و ستاد تنظیم بازار استان سمنان بر لزوم رفع نگرانی شهروندان این استان در خصوص گوشت قرمز و مرغ از طریق توزیع مناسب و نظارت بر فرآیند تولید و عرضه این کالای پرمصرف شد.

سیدمحمدرضا هاشمی 30 بهمن ماه در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان خطاب به اعضای این ستاد استانی اظهار کرد: بررسی و رفع نگرانی و دغدغه مردم در خصوص گوشت قرمز و مرغ، با توزیع مناسب و اقدامات لازم در سطح بازار در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم نظارت جدی بر بازار در همه شهرستان های استان خاطرنشان کرد: فرمانداران با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اولویت اول کاری خود را بحث تنظیم بازار قرار دهند.

هاشمی تصریح کرد: امکانات بازرسی و نظارت فراهم شده است و نظارت ها در سطح بازار و همچنین مراکز عرضه گوشت قرمز به صورت ویژه انجام و تشدید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع نگرانی شهروندان در خصوص تامین گوشت قرمز و مرغ در ایام نوروز و رمضان

لزوم رفع نگرانی شهروندان در خصوص تامین گوشت قرمز و مرغ در ایام نوروز و رمضان