مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-19اقتصادي

تامین اسکان موقت برای بیش از 725 هزار نفر در مواقع بحران در تبریز


مدیر بحران شهرداری تبریز با اعلام خبر تامین اسکان موقت برای 725 هزار و 455 نفر در مواقع بحران، تامین نقشه تخلیه فوری شهر را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود حسن نژاد صبح امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تبریز گسل جوان شمالی راستگرد دارد، نماهای ساختمان، تیرهای چراغ برق، تابلوهای مسیرها و تابلوهای تبلیغاتی، وضعیت پل ها، بافت فرسوده و بازار را جزو موارد و محل های آسیب پذیر شهر هنگام زلزله اعلام کرد و اسکان اضطراری و موقت، تجهیزات و ساختمان های دولتی را از ضروریات در مواقع بحران نام برد.

وی تأمین نقشه تخلیه فوری شهر در هنگام زلزله را لازم دانست و در عین حال از تأمین اسکان موقت برای 725 هزار و 455 نفر توسط شهرداری تبریز خبر داد.

حسن نژاد با اشاره به اینکه پارک ها و اردوگاه ها در سطح مناطق دهگانه محل های اسکان موقت در مواقع بحران هستند، احداث 37 باب سالن چندمنظوره در سطح شهر را در این راستا عنوان کرد.

وی پارک ارم به مساحت 32 هکتار در اتوبان پاسداران را که به مرکز درمانی عالی نسب نزدیک بوده و دسترسی به اتوبان پاسداران دارد، جدیدترین محل اسکان موقت در مواقع بحران اعلام کرد و گفت: همچنین در پارک عباس میرزا، سالن چندمنظوره در مواقع بحران وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اسکان موقت برای بیش از 725 هزار نفر در مواقع بحران در تبریز

تامین اسکان موقت برای بیش از 725 هزار نفر در مواقع بحران در تبریز