مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:282023-02-19سياسي

نگاه سیاسی و جناحی در آموزش و پرورش و دانشگاه ها سم مهلک است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نگاه سیاسی و جناحی در آموزش و پرورش و دانشگاه ها سم مهلک است، گفت: حکمرانی علمی در مجموعه های آموزشی می تواند آینده کشور و نظام را بیمه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم بعد از ظهر امروز در مراسم گرامی داشت چهلمین سال تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، به نقش اساتید این دانشگاه در رشد و بالندگی کشور اشاره کرد و اظهار کرد: در حوادث اخیر کشور که خیلی ها تلاش می کردند دستگاه های تعلیم و تربیت و مخصوصا دانشگاه های ما را را آبستن حوادث و جامعه را دچار اغتشاش کنند، دانشگاه آزاد اسلامی توانست با برگزاری تریبون های آزاداندیشی، این توطئه ها را نقش بر آب کند.

  وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد، وضعیت محور و علم محور است، افزود: نشانه های مطلوبیت علمی را در دانشگاه آزاد شاهد هستیم و این دانشگاه در حال تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم و به دنبال کارآفرینی و تقویت ارتباط بین علم و صنعت است.

خرّم تصریح کرد: ما امروز باید به ارتقای علمی و جهاد علمی در مراکز آموزشی و دانشگاه ها بپردازیم و اگر این کار را از آموزش و پرورش شروع نکنیم در دانشگاه مشکل خواهیم داشت.

  استاندار آذربایجان شرقی نگاه سیاسی و جناحی در آموزش و پرورش و دانشگاه ها را سم مهلک این مراکز دانست و گفت: حکمرانی علمی در مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سیاسی و جناحی در آموزش و پرورش و دانشگاه ها سم مهلک است

نگاه سیاسی و جناحی در آموزش و پرورش و دانشگاه ها سم مهلک است