مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-19سياسي

حضور فعال نیروی دریایی ارتش در آب های دوردست


نیروی دریایی ارتش با حضور فعال و مقتدرانه در اقیانوس های بزرگ دنیا، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در دوردست ها به اهتزاز درآورده است.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش با حضور فعال و مقتدرانه در اقیانوس های بزرگ دنیا، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در دوردست ها به اهتزاز درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح نمایشگاه راهیان نور پایگاه دریایی خرمشهر که با حضور امام جمعه این شهر و مقامات لشگری و کشوری برگزار شد، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش با حضور در آب های بین المللی و برافراشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معنای اقتدار را به منصه ظهور رسانده است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای نظام عنوان کرد: در راستای فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر جهاد تبیین، نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.

راهیان نور و برپایی نمایشگاه هایی از این قبیل، ظرفیت و فرصتی اساسی برای جهاد تبیین است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از ظرفیت عظیم دفاع مقدس به عنوان میراثی گرانبها یاد کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه سیر تحولات هشت سال دفاع مقدس و دستاورهای دفاعی نیروی دریایی ارتش به نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال نیروی دریایی ارتش در آب های دوردست

حضور فعال نیروی دریایی ارتش در آب های دوردست