مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:392023-02-19بين الملل

هشدار شدید مفتی لبنانی درباره سرنوشت لبنان؛ از بازی دلار تا آشوب خیابانی


مفتی جعفری لبنانی در بیانیه ای ضمن تاکید بر مدیریت طرح ورشکستگی لبنان از سوی دشمنان خارجی و عناصر داخلی این کشور، تاکید کرد که همبستگی و آگاهی مردم لازمه اصلی مواجهه با این جنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  شیخ احمد قبلان  مفتی جعفری لبنانی در واکنش به چالش های ملی کشورش و همچنین تلاش های بین المللی علیه دولت بیروت بیانیه ای صادر، و در آن تصریح کرد که دشمنان خارجی وداخلی این کشور با ابزارهایی همچون دلار و آشوب، به دنبال وشکستگی لبنان هستند.

طبق گزارش خبرگزاری وزارت رسانه لبنان NNA ، احمد قبلان در بیانیه اش گفت: به خوبی درک می کنم که کشور ما تحت فشارهای عظیم بین المللی و منطقه ای به رهبری واشنگتن در پس زمینه ورشکستگی ساختارهای کشور و تهدید دولت و وحدت ملی به سر می برد؛ اما مقابله با این روند، مستلزم بسیج تمام نیروها برای مبارزه با این جنگ با توانایی های ملی معکوس است.

وی افزود: لبنان در این شرایط با خطرناک ترین و بدترین جنگ درگیر شده است و این جنگ باید با قابلیت ها و توانمندی های ملی دفع شود.

انتخاب شرقی در اینجا یک ضرورت نجات برای لبنان، دولت بیروت و مشارکت ملی آن است.

مفتی لبنانی خطاب به مردم کشورش خاطرنشان کرد: نیروهای سیاسی و کارتل های مالی، تجاری، پولی و رسانه ای وجود دارند که به دنبال پروژه فرسودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدید مفتی لبنانی درباره سرنوشت لبنان؛ از بازی دلار تا آشوب خیابانی

هشدار شدید مفتی لبنانی درباره سرنوشت لبنان؛ از بازی دلار تا آشوب خیابانی