مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:462023-02-19سياسي

ایجاد 1141 فرصت شغلی توسط 60 راهبر شغلی فعال در استان سمنان


مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از آغاز نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد استان سمنان همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در استان سمنان خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از آغاز نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد استان سمنان همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در استان سمنان خبر داد و گفت: 1141 فرصت شغلی توسط 60 راهبر شغلی برای مددجویان استان سمنان در سال جاری ایجاد شده است .

محمد حسین ذوالفقاری، 30 بهمن ماه در این همایش که با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان و راهبران شغلی استان سمنان در سالن جلسات مرحوم نیری کمیته امداد استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد با هدف معرفی ظرفیت های موجود در جامعه هدف کمیته امداد در استان و توانمندسازی و خودکفایی این قشر در استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: اداره کل کمیته امداد استان امسال یک هزار و 141 فرصت شغلی با بهره گیری از ظرفیت بیش از 60 راهبر شغلی برای مددجویان استان ایجاد کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان با تأکید بر لزوم خودکفایی مددجویان حائز شرایط تصریح کرد: امسال، توانمندسازی مددجویان از اولویت های این نهاد و یکی از سیاست های محوری سال های اخیر کمیته امداد برای اشتغال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1141 فرصت شغلی توسط 60 راهبر شغلی فعال در استان سمنان

ایجاد 1141 فرصت شغلی توسط 60 راهبر شغلی فعال در استان سمنان