مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-19سياسي

ننه کتی و شنگول «صبح جمعه با شما» تقدیر شدند


معاون صدا در مراسم تجلیل از هنرمندان صبح جمعه با شما، اطلاع رسانی، آموزش، تفریح و سرگرمی را از کارکردهای رسانه دانست و گفت: الحمدلله شبکه رادیویی ایران مفتخر است که برنامه های طنز فاخری دارد.

- معاون صدا در مراسم تجلیل از هنرمندان صبح جمعه با شما، اطلاع رسانی، آموزش، تفریح و سرگرمی را از کارکردهای رسانه دانست و گفت: الحمدلله شبکه رادیویی ایران مفتخر است که برنامه های طنز فاخری دارد.

بُعد آموزشی و اطلاع رسانی در برنامه صبح جمعه با شما نهفته است و در فرهنگ سازی و رفتارسازی هم موفق بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، در مراسمی از طنزآفرینان صبح جمعه با شما تقدیر و تشکر کرد.

این مراسم امروز (30 بهمن ماه) با حضور علی بخشی زاده معاون صدا، محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، هنرمندان طنز رادیویی صبح جمعه با شما و جمعی از مدیران شبکه های مختلف رادیویی و اهالی صدا برگزار شد.

در راستای تقدیر از پیشکسوتان رادیو ایران، در مراسم امروز نیز از چهار نفر از پیشکسوتان برنامه صبح جمعه با شما از جمله حسین هاشمی به پاس سالها طنزنویسی، ایزد کاویانی به پاس سال ها نوازندگی، داود منفرد به پاس سال ها صداپیشگی و خلق تیپ شنگول و از فرانک رفیعی طاری به پاس سال ها صداپیشگی و خلق تیپ ننه کتی، در استودیوی شماره یک تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ننه کتی و شنگول «صبح جمعه با شما» تقدیر شدند

ننه کتی و شنگول «صبح جمعه با شما» تقدیر شدند