مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-19سياسي

8 هزار شغل برای نیازمندان و مددجویان خوزستان ایجاد شد


در 9 ماهه سال جاری از طریق طرح راهبری شغلی، هشت هزار شغل برای نیازمندان و مددجویان این استان ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین وطن پرست پیش از ظهر امروز یکشنبه در نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد اظهار کرد: تا به امروز 130 راهبر در سامانه کمیته امداد همکاری دارند و امروز راهبران منتخب حضور پیدا کرده اند.

وطن پرست، طرح های راهبران شغلی، گام مهمی برای ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کار موفق برای مددجویان است، افزود: این طرح موجب اثربخشی بیشتر اعطای تسهیلات اشتغال و پایداری مشاغل ایجاد شده برای مددجویان می شود.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان، عنوان کرد: اگر حمایت های لازم از مددجویان انجام شود این افراد در یک بازه زمانی مشخص می توانند به شغل ثابت و درآمد پایدار برسند.

وطن پرست در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، مددجویان بعد از استعداد سنجی و مشاوره شغلی و ارائه تسهیلات، وارد چرخه اشتغال می شوند، بیان کرد: طی 9 ماهه سال جاری کمیته امداد استان از طریق طرح راهبری شغلی هشت هزار شغل برای نیازمندان و مددجویان این استان ایجاد کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به مزایای این طرح گفت: سهولت دسترسی به مواد اولیه در زمینه تولید، ارائه خدمات آموزشی و مشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار شغل برای نیازمندان و مددجویان خوزستان ایجاد شد

8 هزار شغل برای نیازمندان و مددجویان خوزستان ایجاد شد