مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-19سياسي

مسیر دانش بنیان شدن استان مرکزی نیازمند شتاب بیشتر است


تحرک مطلوبی در راستای گفتمان دانش بنیان شدن در حال انجام بوده و این مسیر نیازمند شتاب بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد دانش بنیان استان مرکزی با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: هم افزایی علم و ثروت امروز در اقتصاد دانش بنیان نمود پیدا کرده و استان مرکزی از نظر محتوا جایگاه مطلوبی در حوزه شرکت های دانش بنیان دارد.

استاندار مرکزی افزود: خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در پارک علم و فناوری استان و دانشگاه اراک در حوزه شرکت های دانش بنیان انجام شده که باید استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه گفتمان سازی انجام شده در خصوص اقتصاد دانش بنیان در حال شکل گیری است، گفت: تحرک مطلوبی در این راستا در حال انجام بوده و مسیر دانش بنیانی شدن استان مرکزی نیازمند شتاب بیشتر است.

مخلص الائمه ادامه داد: فراخوان برای شناسایی ظرفیت ها و شرکت های دانش بنیانی انجام شده و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در این راستا نمایش قدرت دانش بنیانی استان و استفاده از ظرفیت ها باید مدنظر قرار گیرد.

وی تأکید کرد: رویکرد دانش بنیان شدن در استان مرکزی در سال آینده شتاب و قدرت بیشتری به خود خواهد گرفت و این فرهنگ منحصر به مقطع زمانی خاص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر دانش بنیان شدن استان مرکزی نیازمند شتاب بیشتر است

مسیر دانش بنیان شدن استان مرکزی نیازمند شتاب بیشتر است