مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:372023-02-19اقتصادي

نظارت بر بازار شب عید از 14 اسفند در قزوین آغاز می شود


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از 14 اسفند ماه طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در قزوین آغاز می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در بهمن ماه سال جاری تعداد 486 پرونده به تعزیرات حکومتی استان قزوین وارد که از این تعداد به 483 پرونده به طور کامل رسیدگی شده است.

وی افزود: بیشترین پرونده های ورودی به تعزیرات در حوزه نان و گوشت قرمز بوده و بیشترین شکایت ها نیز در زمینه گران فروشی ثبت شده است.

حسن پور خاطر نشان کرد: در بهمن ماه طرح نظارت بر داروخانه ها و عرضه گوشت قرمز به طور ویژه در دستور کار ما قرار گرفت که طی آن 12 اکیپ از 105 داروخانه بازرسی کرده اند و 25 تخلف محرز شده است.

وی اضافه کرد: در بازرسی واحد های گوشتی نیز 6 واحد گشتی از 28 قصابی و محل عرضه گوشت قرمز بازدید کرده و 15 تخلف ثبت شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: تعزیرات حکومتی استان از 14 اسفند ماه طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان را در دستور کار دارند که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار شب عید از 14 اسفند در قزوین آغاز می شود

نظارت بر بازار شب عید از 14 اسفند در قزوین آغاز می شود