مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-19اقتصادي

840 نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان رضوی شاغل شدند


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بیش از 840 نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری در این استان از ابتدای سال جاری تاپایان دی ماه، دوباره مشغول به کار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد امین بابایی اظهار کرد: با وجود شرایط اقتصادی و تعطیلی های واحدهای کارگری ناشی از محدودیتهای مربوط به مصرف انرژی در استان خراسان رضوی، تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نداشته است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری طی 10 ماهه سال جاری در استان 13 هزار و 629 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 13 هزار و 311 نفر بوده، تنها 2 درصد افزایش داشته، این آمار نشان می دهد که آمار بیکاری در استان افزایشی نبوده است.

بابایی اضافه کرد: در این مدت بیمه بیکاری پنج هزار و 549 نفر از مقرری بگیران در خراسان رضوی متوقف شده است، از ابتدای امسال تاکنون 14 هزار و 60 پرونده مربوط به مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان بررسی شده که 9 هزار و 923 پرونده موفقیت آمیز بوده و بیمه بیکاری متقاضیان برقرار شده است.

وی به افزایش تعداد مراکز کاریابی در استان خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: هم اکنون 137 مرکز کاریابی در خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد 78 مرکز کاریابی مربوط به مشهد و بقیه آن مربوط به شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

840 نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان رضوی شاغل شدند

840 نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان رضوی شاغل شدند