مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-19اقتصادي

سازمان حمایت : افزایش قیمت لوازم خانگی فقط پس از طی فرایند قانونی مورد تایید است


سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: هرگونه اعمال قیمت لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی مورد پذیرش نیست و در صورت شکایت از واحد تولیدی در این خصوص فرایند رسیدگی اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اعلام کرد: پیرو گزارش های واصله مبنی بر افزایش قیمت برخی از اقلام لوازم خانگی از سوی تعدادی از واحدهای تولیدی ، موضوع در دستور کار سازمان حمایت قرار گرفت ، متعاقب بررسی های میدانی به عمل آمده اقدامات ارشادی از طرق مختلف شامل برگزاری جلسات و انجام مکاتبات لازم مبنی بر عدم وجاهت هرگونه افزایش قیمت بدون طی فرآیندهای قانونی انجام گرفت.

سازمان حمایت اعلام کرده است: ضمناً در راستای ساماندهی بازار  اقلام خانگی، دستورالعمل ساماندهی بازار محصولات مذکور  به سازمان های صمت استان ها ابلاغ و بر رصد و پایش مداوم و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی ، توزیعی ، نمایندگی های فروش و واحدهای صنفی این قبیل محصولات از حیث احتکار ، عدم عرضه و افزایش قیمت تأکید شد بنابراین در صورت مشاهده هرگونه تخلف با موارد وفق قانون برخورد می شود.

سازمان حمایت از هموطنان خواست که هرگونه تخلف گرانفروشی را از طریق سامانه و تلفن 124 به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و یا سازمان های صنعت، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حمایت : افزایش قیمت لوازم خانگی فقط پس از طی فرایند قانونی مورد تایید است

سازمان حمایت : افزایش قیمت لوازم خانگی فقط پس از طی فرایند قانونی مورد تایید است