مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-19اجتماعي

مددجویان متقاضی برای تکمیل ثبت نام در سامانه افراد جویای کار اقدام کنند


رییس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور از ثبت نام بیش از 28 هزار نفر مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار در یکماه اخیر خبر داد و گفت: - رییس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور از ثبت نام بیش از 28 هزار نفر مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار در یکماه اخیر خبر داد و گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی کشور برای تکمیل ثبت نام خود در سایت www.

jobwo.

ir اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن صافی رییس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور ضمن اعلام ثبت نام بیش از 28 هزار نفر مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار در یکماه اخیر وافزود: با توجه به رفع اختلالات این سامانه تاکنون از این تعداد بیش از 10 هزار نفر ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کردند.

رییس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تاکید رییس جمهور درخصوص ارائه فهرستی از افراد جویای کار تحت پوشش بهزیستی به منظور در اولویت قرار گرفتن اشتغال، تصریح کرد: افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور نسبت به تکمیل ثبت نام خود در سایت www.

jobwo.

ir اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، وی در پایان با بیان اینکه این بانک اطلاعاتی برای نخستین بار به صورت خوداظهاری تدارک دیده شده است، یادآور شد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان متقاضی برای تکمیل ثبت نام در سامانه افراد جویای کار اقدام کنند

مددجویان متقاضی برای تکمیل ثبت نام در سامانه افراد جویای کار اقدام کنند