مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-19اقتصادي

پنجمین گام جهش عمرانی شیراز/افتتاح 52 میلیارد تومان پروژه


گام پنجم جهش عمرانی شهرداری شیراز با افتتاح دوربرگردان نیایش با اعتبار 52 میلیارد تومان چهار ماه زودتر از موعد مقرر همراه شد.

- ایسنا/فارس گام پنجم جهش عمرانی شهرداری شیراز با افتتاح دوربرگردان نیایش با اعتبار 52 میلیارد تومان چهار ماه زودتر از موعد مقرر همراه شد.

شهردار شیراز یکشنبه 30 بهمن در این آیین با بیان اینکه با افتتاح دور برگردان نیایش شاهد کاهش ترافیک در بلوار شهید چمران و تردد آسان خودروها هستیم، عنوان کرد: کلنگ زنی این پروژه در شش سال قبل انجام شد و در حد کلنگ زنی باقی ماند اما در خرداد ماه امسال بود که عملیات اجرایی احداث آن آغاز شد و چهار ماه زودتر از موعد اعلام شده به بهره برداری رسید.

محمد حسن اسدی با اشاره به اینکه اولین بازدید عمرانی از این پروژه در مهر ماه سال جاری انجام شد، گفت: باتوجه به اینکه احداث این پروژه در یک شریان اصلی قرار داشت و مدت زمان یکسال اجرا برای آن بسیار زیاد بود با بررسی و توافق انجام شده، مقرر شد طی هشت ماه این پروژه افتتاح شود.

او با بیان اینکه اگرچه این پروژه با ایجاد ترافیک، زحمت بسیار زیادی برای مردم داشت اما بازخوردهای مثبتی از اجرای این پروژه را شاهد بودیم، اضافه کرد: در اجرای پروژه به دلیل بارندگی زیاد و برودت هوا و از سوی دیگر تورم چشمگیر با مشکلاتی مواجه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین گام جهش عمرانی شیراز/افتتاح 52 میلیارد تومان پروژه

پنجمین گام جهش عمرانی شیراز/افتتاح 52 میلیارد تومان پروژه