مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-19سياسي

جشنواره قرآنی مدهامتان برای ششمین سال متوالی در شهرستان انار برگزار می شود


فرماندار انار نسبت به حمایت همه جانبه این شهرستان از میزبانی رویداد قرآنی بچه های مسجد اعلام آمادگی کرد.

- جشنواره قرآنی "مدهامتان" برای ششمین سال متوالی در شهرستان انار برگزار می شود ایسنا/کرمان فرماندار انار نسبت به حمایت همه جانبه این شهرستان از میزبانی رویداد قرآنی بچه های مسجد اعلام آمادگی کرد.

محسن صالحی 30 بهمن ماه در نشست اعضای ستاد برگزاری مرحله استانی هفدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان شناخت ذائقه نسل جوان برای انتقال مفاهیم قرآن کریم را حائز اهمیت دانست و توجه به ترجمه و تفسیر قرآن کریم را راضروری خواند و اظهار کرد: متأسفانه آنگونه که باید، از ظرفیت های قرآن کریم استفاده نکردیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه گرفتاری جامعه زمانی شروع می شود که ارزش ها تبدیل به ضد ارزش شود و بالعکس؛ افزود: ما در فضای مجازی نسبت به دشمن عقب افتادیم.

همچنین حجت الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان انار به عنوان شهر دارالقرآن در چند سال اخیر، مرحله استانی مسابقات قرآن بچه های مسجد با عنوان مدهامتان را میزبانی می کند؛ از مجموعه ادارات و نهادهای این شهرستان و آستان مقدس امامزاده محمدصالح علیه السلام انار قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قرآنی مدهامتان برای ششمین سال متوالی در شهرستان انار برگزار می شود

جشنواره قرآنی مدهامتان برای ششمین سال متوالی در شهرستان انار برگزار می شود