مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-19اقتصادي

رویداد نمایشگاهی مسئله محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، علیرضا یوزباشی؛ مدیرعامل موسسه کسب و کار رویش با اشاره به رویداد نمایشگاهی مسئله محور این سازمان گفت: - رویداد نمایشگاهی مسئله محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان 2 تا 5 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، علیرضا یوزباشی؛ مدیرعامل موسسه کسب و کار رویش با اشاره به رویداد نمایشگاهی مسئله محور این سازمان گفت: سازمان اقتصادی کوثر در حوزه های کشاورزی، صنعتی، ساختمان سازی و.

فعالیت دارد و ظرفیت بزرگی برای نخبگان محسوب می شود تا از ایده های آن ها استفاده شود.

وی افزود: از تاریخ دوم تا پنجم اسفند به مدت 4 روز رویداد نمایشگاهی مسئله محور با تأکید بر اقتصاد دانش بنیان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن 38A برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رویداد نوآورانه 124 مسئله که نیاز های نوآورانه و فناورانه 37 شرکت تابعه سازمان اقتصادی کوثر است عرضه می شود و صاحبان ایده، شرکت های دانش بنیان و دانشگاهیان می توانند در این زمینه ها با ما همکاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد نمایشگاهی مسئله محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان برگزار می شود

رویداد نمایشگاهی مسئله محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان برگزار می شود