مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-19بين الملل

انتقاد شدید از گوگل به دلیل همکاری با آرامکوی عربستان


شرکت گوگل به دلیل همکاری با شرکت نفتی آرامکوی عربستان مورد انتقاد شدید قرار گرفت و منتقدان، همدستی گوگل گرین با برخی اقدامات به شدت مشکوک آرامکو در زمینه سوخت های فسیلی را مورد سوال قرار دادند.

- شرکت گوگل به دلیل همکاری با شرکت نفتی آرامکوی عربستان مورد انتقاد شدید قرار گرفت و منتقدان، همدستی گوگل گرین با برخی اقدامات به شدت مشکوک آرامکو در زمینه سوخت های فسیلی را مورد سوال قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت سعودی لیکس، سایت Intercept ویژه تحقیقات روزنامه نگاری اعلام کرد، گوگل و آرامکوی عربستان با هم شراکت کثیفی در نابودی آب وهوا دارند و گوگل به آرامکو کمک می کند نقش خود را در نابودی آب وهوا پنهان کند به این شکل که در گمراه کردن مردم درباره اینکه تکنولوژی می تواند نفت و گاز را برای آب وهوا ایمن کند، نقش موثری ایفا کرد.

طبق گزارش این سایت، آرامکو از نفوذ خود به عنوان ابزاری برای کمک به حذف کربن غیرقابل جبران “Greenwash” استفاده می کند.

همچنین این سایت اعلام کرد، ادعاهای گوگل درباره اینکه آرامکو به حذف کربون کمک می کند، روشن نیست زیرا این شرکت عربستانی منافع مشخصی در انجام این کار ندارد.

گوگل همانند بسیاری دیگر از شرکت های نوین آمریکایی، پایبندی جدی خود را به حفاظت از محیط زیست و مبارزه با تغییرات آب وهوایی اعلام می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید از گوگل به دلیل همکاری با آرامکوی عربستان

انتقاد شدید از گوگل به دلیل همکاری با آرامکوی عربستان