مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 20:532023-02-19سياسي

عدم نظارت بر ورود گردشگران و آسیب محیط زیست هرمز/ جبیرها در خطرند


احمد رنجبری از فعالان رسانه ای اهل جزیره هرمز از ورود بی اندازه و خارج از ظرفیت گردشگران به این جزیره در یادداشتی ابراز نگرانی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد رنجبری از خبرنگاران و فعالان رسانه ای جزیره هرمز در یادداشتی با عنوان عدم نظارت بر ورود گردشگران و آسیب به محیط زیست جزیره هرمز آورده است: نبود نظارت بر ورود گردشگران به جزیره هرمز، خسارت های جبران ناپذیری که گردشگری غیرمسئولانه به هرمز وارد می کند باید  به فکر اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از طبیعت و سواحل زیبای این جزیره صورت بگیرد و عملیاتی بشود.

جزیره هرمز ظرفیت مهم و فوق العاده ای در عرصه گردشگری و سواحل دارد ولی انتظار می رود طرح ساماندهی سواحل طبق ضوابط قانونی نه یک کلمه از قانون کمتر و نه یک کلمه بیشتر اجرایی شود.

ساماندهی و مدیریت سواحل زیبای جزیره هرمز باید بر مبنای استاندارد، سیاست گذاری و راهبری دقیق و مشخص انجام شود چون که برخی افراد بومی یا غیربومی به ارزش های ملی و شرعی توجهی ندارند و با ظاهری نامناسب وارد ساحل و دریا می شوند.

  با توجه به استقبال مردم به ویژه گردشگران باید یک کمپ با تفکیک مردان و خانم ها  با امکانات رفاهی از جمله سرویس های بهداشتی و حمام در محدوده تفکیک شده خانم ها و آقایان در یکی از سواحل ایجاد شود تا گردشگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم نظارت بر ورود گردشگران و آسیب محیط زیست هرمز/ جبیرها در خطرند

عدم نظارت بر ورود گردشگران و آسیب محیط زیست هرمز/ جبیرها در خطرند