مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 22:192023-02-19اقتصادي

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز 1402 و رمضان در خراسان جنوبی


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال، نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان از فردا یکم اسفند ماه در سطح استان آغاز می شود.

- علی تهوری، معاون بازرسی اداره کل صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال1401، نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان ازروز دوشنبه یکم اسفند ماه در سطح استان آغاز می شود.

وی افزود: این طرح در راستای افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا و همچنین خدمات مرتبط در ایام پایانی سال  انجام می شود.

معاون بازرسی اداره کل صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد:در این طرح به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات، نظارت بر کالاهای پرمصرف و خدمات اولویت دار تشدید شده و مورد رصد و بازرسی بیشتر بازرسان قرار خواهد گرفت.

تهوری با اشاره به برگزاری گشت های مشترک در بازار خراسان جنوبی یادآور شد: در طول اجرای طرح از ظرفیت سایر دستگاه های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و .

نیز به منظور بازرسی و رصد دقیقتر کالا و خدمات مورد هدف استفاده خواهد شد که همراهی این دستگاه ها در اجرای هر چه بهتر این طرح کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز 1402 و رمضان در خراسان جنوبی

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز 1402 و رمضان در خراسان جنوبی