مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 22:202023-02-19سياسي

دانشجویان معتقد به انقلاب هستند/ راه اندازی کانون دانشجویی سنابل


معاون فرهنگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: نسل دانشجو بی شک نسل پرسشگر و معتقد به نظام و انقلاب است و این وظیفه ما است تا این جوانان را توانمند کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید محمدزاده عصر امروز یکشنبه در همایش اختتامیه دانشگاه، انقلاب اسلامی و مسئولیت پذیری اجتماعی که در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد، با اشاره به تعمیق و الگوی سازی فرهنگی دینی و انقلابی در این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه نسل چهارم دانشگاه چند بُعدی و چند وجهی است که در جامعه مؤثر و جریان سازی و تحول گر است.

وی با اشاره به ارتباط و تحلیل از فعالان دانشگاه در اوایل انقلاب گفت: پیشینه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گواه زنده از اثرگذاری و جریان سازی این دانشگاه در مقوله های فرهنگی و اجتماعی است و این رویه باید به یک مدل مستمر و قابل ارائه تبدیل شود.

معاون فرهنگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان افزود: یکی از کار ویژه این دانشگاه اجتماعی بودن و مسئله محور بودن است که این امر در معاونت فرهنگی به شکل راهبرد تدوین شده است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: با توجه به رسالت آموزشی دانشگاه در بخش کشاورزی، توسعه و ترویج و آموزش کشاورزی در منطقه و خوزستان به شکل نهادینه درآمده و به طور مرتب در حال ارائه خدمات اجتماعی به جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان معتقد به انقلاب هستند/ راه اندازی کانون دانشجویی سنابل

دانشجویان معتقد به انقلاب هستند/ راه اندازی کانون دانشجویی سنابل