مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 22:292023-02-19سياسي

آغاز بررسی سوابق کاندیدای تصدی جایگاه شهرداری رشت


در نخستین روز از بررسی سوابق کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت 2 تن از افراد کاندیدا با حضور در ساختمان شورا برنامه های خود را ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در نخستین روز از بررسی رزومه های افراد کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت،  2 تن از کاندیدای تصدی شهرداری با حضور در ساختمان شورا  برنامه های خود را برای اعضای شورای اسلامی شهر رشت ارائه کردند.

  نقش نیروی انسانی برای  بهره وری بسیار مهم است محسن مجذوب یکی از افراد کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت با داشتن سابقه شهردار شهر هشتگرد در کارنامه فعالیتش با حضور در ساختمان شورا با اشاره به اینکه رشت شهر بزرگ و باسابقه است، اظهار کرد: در ابتدای سخنانم از اعضای شورا تقاضا دارم که فردی بومی را برای این جایگاه انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه از وضعیت رشت برآیندی کلی در دست دارم، افزود: قصد دارم جهت گیری فکری ام را اعلام کنم و معتقدم نقش نیروی انسانی برای  بهره وری بسیار مهم است.

مجذوب پیرامون تسهیل در روند صدور پروانه، معضل زباله، بافت فرسوده شهر نیز مباحثی مطرح کرد و گفت: تالاب عینک یک فرصت بی نظیر است و در تعجبم که چرا تا کنون از این فرصت استفاده نشده است.

وی با تأکید بر توسعه حمل ونقل عمومی و استفاده از اراضی بلااستفاده بیان کرد: با رایزنی می توانیم از اراضی بلااستف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی سوابق کاندیدای تصدی جایگاه شهرداری رشت

آغاز بررسی سوابق کاندیدای تصدی جایگاه شهرداری رشت