مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 22:302023-02-19سياسي

گیلان مملو از فخر آفرینان در عرصه نظم و امنیت است


فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه این استان مملو از فخرآفرینان در عرصه نظم و امنیت است، گفت: تاریخ این کشور مبارزات شهید میرزا کوچک خان برای برقراری امنیت کشور را فراموش نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عزیزالله ملکی عصر یکشنبه در یادواره 455 شهید انتظامی گیلان در مصلی بزرگ رشت، اظهار کرد: گیلان دارای مردمان شهیدپرور، شجاع و ولایی بوده است.

وی با بیان اینکه استان گیلان مملو از فخر آفرینان در عرصه نظم و امنیت است، افزود: تاریخ این مرز و بوم مبارزات شهید میرزا کوچک خان برای برقراری امنیت و آرامش کشور هرگز فراموش نکرده است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به تقدیم 8 هزار شهید این استان به انقلاب اسلامی تاکنون، بیان کرد: گیلان با تقدیم 8 هزار شهید، 23 هزار جانباز و هزار ایثارگر یکی از اثرگذارترین استان ها در حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی با شمار می رود.

سردار ملکی از برگزاری 1140 دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر در گیلان توسط فرماندهان انتظامی این استان خبر داد و اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های مجموعه انتظامی استان گیلان در لایه های مختلف است.

وی ادامه داد: تقویت روحیه شهادت طلبی و ایثارگری و ترویج گفتمان سازی فرهنگ خدمت صادقانه مورد توجه مجموعه انتظامی استان گیلان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان مملو از فخر آفرینان در عرصه نظم و امنیت است

گیلان مملو از فخر آفرینان در عرصه نظم و امنیت است