مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 00:052023-02-19حوادث

استرداد ارز عراقی کشف شده توسط پلیس وظیفه شناس در شوش


رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از استرداد مقدار 345 هزار دینار عراقی به ارزش یک میلیارد و 500 هزار ریال به صاحبش توسط پلیس وظیفه شناس شوشی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از استرداد مقدار 345 هزار دینار عراقی به ارزش یک میلیارد و 500 هزار ریال به صاحبش توسط پلیس وظیفه شناس شوشی خبر داد.

سرهنگ علی صالح صالحی اظهار کرد: با توجه به نقص فنی خودروی سازمانی پاسگاه هفت تپه، یک دستگاه خودرو از شرکت نیشکر هفت تپه جهت انجام ماموریت های سازمانی تحویل گرفته شد.

پس از تحویل خودرو، گروهبان یکم حبیب اله بهاروند حین تعویض زاپاس مقدار 345 هزار دینار عراقی را زیر موکت صندوق عقب کشف و با صحت عمل و عزت نفس، ارز کشف شده را تحویل فرمانده یگان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پس از تلاش انجام شده در نهایت وجه نقد کشف شده که ارزش ریالی آن حدوداً معادل یک میلیارد 500 هزار ریال بود در صورتجلسه ای تحویل صاحب آن شد.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: صحت عمل یکی از بزرگترین و ارزشمندترین ویژگی های کارکنان فراجا است که همواره در ماموریت های مختلف پلیسی به اثبات رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد ارز عراقی کشف شده توسط پلیس وظیفه شناس در شوش

استرداد ارز عراقی کشف شده توسط پلیس وظیفه شناس در شوش