مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 00:412023-02-19اقتصادي

85 درصد تعهد اشتغال سازمان صمت در ایلام محقق شده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: از ابتدای سال تا کنون 85 درصد از تعهد اشتغال این سازمان در ایلام محقق شده است.

- رضا محمدرحیمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به اینکه 85 درصد از تعهد اشتغال ایجاد شده برای این سازمان در استان از ابتدای امسال تاکنون محقق 47 پروانه بهره برداری بخش صنعت و معدن در ایلام صادر شدشده است گفت:47  پروانه بهره برداری بخش صنعت و معدن در استان امسال با اعتبار 13 هزار و 300 میلیارد ریال صادر شد که زمینه اشتغال 718 نفر را فراهم کرده است.

  وی با بیان اینکه سازمان صمت یکی از تاثیرگذارترین سازمان ها در زمینه اشتغالزایی  به شمار می رود،افزود: تعهد اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام برای سال جاری 2 هزار و 650 نفر بود که از ابتدای امسال تا 20 بهمن در مجموع 2 هزار و 226 اشتغال در سامانه رصد ثبت شده است.

  رییس سازمان صمت ایلام یادآور شد: 85 درصد اشتغال تعهد شده در این استان تاکنون محقق شده و پیش بینی می شود این مقدار تا پایان امسال به 100 درصد برسد.

  محمدرحیمی تاکید کرد: شهرستان های دهلران و ایوان بالاترین میزان اشتغال ثبت شده را بر اساس سامانه رصد در استان ایلام داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد تعهد اشتغال سازمان صمت در ایلام محقق شده است

85 درصد تعهد اشتغال سازمان صمت در ایلام محقق شده است