مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 01:022023-02-19اقتصادي

اعطای ارز متشکل به دفاتر زیارتی متوقف شد/ لغو برخی اعزام ‎ها به دلیل نوسان نرخ دلار


با نوسان نرخ دلار، صرافی ها از اعطای ارز متشکل به دفاتر زیارتی امتناع می کنند.

از طرفی هم افزایش نرخ دلار در بازار آزاد موجب شده تا برخی از مجریان اعزام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در ماه های اخیر افزایش قیمت دلار باعث بالا رفتن هزینه سفر عتبات شده است.

چرا که بخش قابل توجهی از هزینه این سفر معنوی به صورت ارزی است و دفاتر زیارتی به عنوان مجری اعزام زائران به عتبات مبالغ را به صورت ارزی باید به طرف عراقی بپردازند.

توقف اعطای ارز متشکل به دفاتر زیارتی در صرافی ها اما در روزهای اخیر در حالی که سفر به عتبات افزایش یافته و شاهد بالا رفتن تعداد زائران کربلا نسبت به ماه های گذشته هستیم، اختصاص ارز متشکل به دفاتر زیارتی هم با مشکلاتی روبرو شده است؛ تا جایی که دفاتر زیارتی مجبور به خرید ارز با قیمت آزاد هستند و روند اعطای ارز متشکل متوقف شده است و صرافی ها هم از اختصاص ارز متشکل امتناع می کنند؛ تا جایی که امروز برخی از مدیران دفاتر زیارتی که به صرافی ها مراجعه کردند، نتوانستند ارز با قیمت متشکل دریافت کنند.

مشکلات نوسان نرخ ارز و دغدغه مجریان اعزام عتبات یکی از مدیران دفاتر زیارتی با بیان اینکه ما از چهارشنبه هفته گذشته ارز با قیمت صرافی نگرفتیم، می گوید: اعزام هایی که در حال انجام است با توجه به افزایش نرخ دلار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای ارز متشکل به دفاتر زیارتی متوقف شد/ لغو برخی اعزام ‎ها به دلیل نوسان نرخ دلار

اعطای ارز متشکل به دفاتر زیارتی متوقف شد/ لغو برخی اعزام ‎ها به دلیل نوسان نرخ دلار