مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 02:422023-02-19سياسي

مدیر جامعه الزهرا(س) از پاکستان به ایران برگشت


مدیر جامعه الزهرا(س) پس از یک هفته حضور در پاکستان و برگزاری نشست ها و برنامه های مختلف با بانوان طلبه، مدیران، مسئولان و شخصیت های علمی این کشور به ایران بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه الزهرا(ص)، سفر کاری سیده زهره برقعی و هیئت همراه به پاکستان به پایان رسید و مسئولان جامعه الزهرا (س) با بدرقه روناس رایزن فرهنگی ایران در پاکستان به میهن اسلامی بازگشتند.

مدیر جامعه الزهرا(س) و هیئت همراه در سومین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا(س) که از سوی اداره دانش آموختگان در پاکستان برگزار شد، حضور یافتند.

این گردهمایی هفته گذشته در سه نوبت در کراچی، اسلام آباد و لاهور برگزار شد و دانش آموختگان بر اساس محل زندگی خود در ایالت های مختلف در یکی از این جلسات شرکت کردند.

برقعی و هیئت همراه ضمن شرکت در این گردهمایی و دیدار و گفت وگو با دانش آموختگان از مراکز و مؤسسات علمی و حوزوی بازدید و با شخصیت های علمی پاکستان دیدار کردند.

مدیر جامعه الزهرا (س) هدف از برگزاری گردهمایی را افزایش تعامل بیشتر با دانش آموختگان و ارتباط و هم افزایی دانش آموختگان هر منطقه با یکدیگر دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جامعه الزهرا(س) از پاکستان به ایران برگشت

مدیر جامعه الزهرا(س) از پاکستان به ایران برگشت