مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 07:352023-02-20سياسي

لباس طلبگی برای ما افتخار و مسئولیت آفرین است


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: لباس طلبگی برای ما افتخار و مسئولیت آفرین است و افرادی که این لباس را می پوشند باید قدرشناس این نعمت باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: لباس طلبگی برای ما افتخار و مسئولیت آفرین است و افرادی که این لباس را می پوشند باید قدرشناس این نعمت باشند.

آیت الله مصطفی محامی شامگاه یکشنبه 30 بهمن در مراسم جشن عید مبعث و عمامه گذاری طلاب در حوزه علمیه امام علی(ع) شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: واقعه مبعث نقطه عطفی در طول تاریخ و یک حادثه فرهنگی مهم است.

امام جمعه زاهدان به قرائت و تفسیر دعای شب مبعث پرداخت و اظهار کرد: اَللّهُمَّ اِنّی اَسئَلُکَ بِالتَّجَلِی الاَْعْظَمِ فی هذِهِ اللَّیْلَهِ خداوندا تو را به بزرگترین تجلی که داشتی سوگند می دهیم که این بزرگترین تجلی خداوند برای بزرگترین بنده اش یعنی پیغمبر اکرم(ص) است که ایشان این قابلیت و لیاقت را دارا بود و گرنه پیامبران دیگری هم وجود داشته اند و خداوند برای آن ها تجلی هن داشته و با آنان سخن گفته اما با تجلی اعظم رسول اکرم(ص) قابل مقایسه نیست.

آیت الله محامی بیان داشت: خداوند این تجلی را برای پیامبر خود قرار داد تا او را مبعوث نموده و برای هدایت جامعه بشری بفرستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس طلبگی برای ما افتخار و مسئولیت آفرین است

لباس طلبگی برای ما افتخار و مسئولیت آفرین است