مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 07:502023-02-20سياسي

حضور محققان 10 کشور دنیا در دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی


شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با حضور محققان 10 کشور دنیا از نهم تا یازدهم اسفند ماه 1401 در تهران برگزارمی شود.

- محمّدهادی زاهدی دبیر کمیته اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات کنفرانس در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت پررنگ بخش بین الملل کنفرانس از برگزاری دو میزگرد تخصصی با حضور محققان و میهمانانی از کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) و چند کشور اروپایی خبر داد.

زاهدی از برگزاری میزگرد با عنوان یادگیری تقویت شده با کمک فناوری و با حضور محققانی از چند کشور عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) از جمله ترکیه، قزاقستان، پاکستان و ایران خبر داد و به برگزاری میزگرد تخصصی دیگر با حضور محققانی از کشورهای فنلاند، پرتغال، ایتالیا و ایران نیز اشاره کرد.

دبیر کمیته اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات کنفرانس، دریافت مقاله از 5 کشور خارجی را از نقاط قوت بخش بین الملل کنفرانس اعلام داشت و گفت: این دوره از کنفرانس در دو بخش ارائه مقالات به زبان فارسی و زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

محمّد هادی زاهدی استاد فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دریافت مقاله از بین محققان 40 دانشگاه کشور را دستاورد دیگر این کنفرانس دانست و گفت: از مجموعه مقالات دریافت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور محققان 10 کشور دنیا در دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی

حضور محققان 10 کشور دنیا در دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی