مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-20سياسي

جشنواره رسانه ای فجر انقلاب در بوشهر تمدید شد


دبیر جشنواره رسانه ای فجر انقلاب در بوشهر گفت: با توجه به تغییر سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 10 اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

- ایسنا/بوشهر دبیر جشنواره رسانه ای فجر انقلاب در بوشهر گفت: با توجه به تغییر سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 10 اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

سید حسین موسوی دوشنبه اول اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه ها و برنامه های دهه فجر، دستاوردهای 44 ساله انقلاب، برنامه های سفر رییس جمهور و هیئت دولت و مهمترین برنامه ها و پروژه های سال جاری محورهای این جشنواره است.

وی افزود: این جشنواره در دو قالب چند رسانه ای و مکتوب برگزار می شود و روابط عمومی ها می توانند آثار خود را در قالب های فیلم، عکس، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، گزارش عملکرد، گزارش و گفتگوی تفصیلی، خبر، کوتاه نویسی مجازی، یادداشت و مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره رسانه ای فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: شرکت کنندگان در جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی عنوان کرد: در ارزیابی نهایی از سوی داوران جشنواره، قالب های چند رسانه ای به صورت کیفی و قالب های مکتوب به صورت کیفی و کمی بررسی می شود، بنابراین ضرورت دارد آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه ای فجر انقلاب در بوشهر تمدید شد

جشنواره رسانه ای فجر انقلاب در بوشهر تمدید شد