مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:412023-02-20دانش

200 هزار واحد خوابگاهی برای دانشجویان متأهل ساخته می شود


رییس صندوق رفاه دانشجویان از امضای تفاهم نامه ای بین وزارت علوم و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساخت 200 هزار واحد برای دانشجویان متاهل خبرداد و گفت: - رییس صندوق رفاه دانشجویان از امضای تفاهم نامه ای بین وزارت علوم و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساخت 200 هزار واحد برای دانشجویان متاهل خبرداد و گفت: قرار است این تفاهم نامه در طول دولت سیزدهم اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مصاحبه با برنامه صبح و گفتگو رادیو گفت وگو در مورد مشکل کمبود خوابگاه دانشجویی اظهارکرد: ما در حال حاضر سه میلیون و 200 هزار نفر دانشجو داریم که 600 هزار نفر از آن ها روزانه هستند و در دانشگاه های دولتی تحصیل می کنند.

وی افزود: ما برای این 600 هزار نفر حدود 230 هزار واحد خوابگاهی داریم و در تلاشیم که این میزان را تا 50 درصد افزایش دهیم تا مشکل کمبود خوابگاه حل شود ضمن اینکه ودیعه مسکن نیز به دانشجویان مجرد و متاهل داده خواهد شد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم متذکر شد: اگرچه صندوق رفاه هم کمک هایی می کند اما ساخت خوابگاه از وظایف اصلی خود دانشگاه هاست.

گنجی تصریح کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب مجلس شورای اسلامی راه را برای خوابگاه سازی در دانشگاه ها هموار کرد بطوریکه دانشگاه ها هر چند وقت یک با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار واحد خوابگاهی برای دانشجویان متأهل ساخته می شود

200 هزار واحد خوابگاهی برای دانشجویان متأهل ساخته می شود