مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-20ورزشي

بحران جدید برای پرسپولیس/ چشمه گل سازی سرخپوشان خشک شده است!


کاهش پاس گل هافبک های مطرح پرسپولیس بحرانی جدید برای این تیم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای بازی با سپاهان اصفهان در یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر می گذارد که عملکرد چند هفته گذشته سرخپوشان در لیگ برتر نگرانی هایی را به همراه داشته است.

سرخپوشان پایتخت در حالی جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر را تا پایان هفته بیستم با 39 امتیاز در اختیار دارند که 23 گل زده و 9 گل خورده داشته اند.

یورگن لوکادیا با وجود گذشت دو ماه از جدایی اش از جمع بازیکنان پرسپولیس همچنان با 6 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می شود و نفراتی همچون شیخ دیاباته، محمد عمری و گئورگی گولسیانی با سه گل اختلاف در رتبه های بعدی هستند.

جذب لئاندرو پریرا، بازگشت عیسی آل کثیر و حضور دوباره شیخ دیاباته مشکل گلزنی پرسپولیس را در چند هفته گذشته نسبتا حل کرده است اما هنوز این تیم با روند نزولی گل سازی های خود روبرو است.

هافبک های خلاق پرسپولیس که معمولا در چند فصل گذشته با پیراهن هر تیمی که بوده اند آمار قابل قبولی در دادن پاس گل داشته اند این بار نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی تاکنون تنها هشت پاس گل برای مهاجمان این تیم داده اند که آمار بسیار ضعیفی برای بازیکنانی است که هر کد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران جدید برای پرسپولیس/ چشمه گل سازی سرخپوشان خشک شده است!

بحران جدید برای پرسپولیس/ چشمه گل سازی سرخپوشان خشک شده است!