مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-20بين الملل

درخواست آمریکا از اوکراین برای تشدید حملات علیه روسیه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی «پالتیکو» نوشت، کاخ سفید در آستانه سفر روز دوشنبه «جو بایدن»، رییس جمهور آمریکا به لهستان از روی این ارزیابی که اوکراین در مرحله حساسی از جنگ قرار گرفته، - طبق گزارش یک نشریه آمریکایی، دولت جو بایدن در آستانه سفر او به لهستان، از اوکراین خواسته قبل از آنکه عرضه تسلیحات غربی ها به این کشور کاهش یابد حملاتش را علیه روسیه تشدید کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی پالتیکو نوشت، کاخ سفید در آستانه سفر روز دوشنبه جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا به لهستان از روی این ارزیابی که اوکراین در مرحله حساسی از جنگ قرار گرفته، خواستار تشدید حملات نیرو های ارتش اوکراین به قوای روسیه شده است.

پالتیکو نوشت: جو بایدن رییس جمهور آمریکا این هفته با هدف چالش طلبی عازم سفر به اروپا می شود.

او قصد دارد در شروع دومین سال جنگ در اوکراین حمله ولادیمیر پوتین به اوکراین را محکوم کرده و علنا اعلام کند آمریکا تا آخرین لحظات جنگ از کی یف حمایت خواهد کرد.

اما این سفر بایدن دارای یک پس زمینه پیچیده، خطرناک و نامطمئن است.

این نشریه آمریکایی در ادامه این مطلب می نویسد که تحلیلگران آمریکایی نگرانند ارتش روسیه، نیرو های اوکراینی را در مناطق جنوب و شرق این کشور شکست دهد و این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آمریکا از اوکراین برای تشدید حملات علیه روسیه

درخواست آمریکا از اوکراین برای تشدید حملات علیه روسیه