مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-20سياسي

هنرمندان اردبیلی در جشنواره «ایران میراث جهانی» یزد درخشیدند


نخستین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی در یزد با تجلیل از هنرمندان برجسته کشوری به کار خود پایان داد و هنرمندان اردبیلی در این جشنواره خوش درخشیدند.

- قاسم مزین، مسئول آفرینش های هنری حوزه هنری اردبیل در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی ایران میراث جهانی با حضور مسئولان وزارت میراث فرهنگی و استاندار یزد در محل باغ جهانی دولت آباد یزد برگزار شد که در بخش تجلیل، از هنرمندان اردبیلی سولماز ملکی و فرشید سلامت تقدیر به عمل آمد.

مزین با اشاره به اینکه این مراسم با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی برگزار شد، خاطرنشان کرد: فرشید سلامت در روزهای گذشته نیز در جشنواره تئاتر فجر برای اردبیل افتخارآفرینی کرده بود.

وی حضور هنرمندان اردبیلی در عرصه های ملی و بین المللی را ستود و تصریح کرد: این هنرمندان شناسنامه و هویت فرهنگی استان اردبیل هستند که در هر هنری حضور داشته اند نام اردبیل را در پهنه گیتی بلندآوازه کرده اند.

مسئول آفرینش های هنری حوزه هنری اردبیل تصریح کرد: 2 هزار و 925 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی ارسال شده بود که در 16 بخش داوری انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان اردبیلی در جشنواره «ایران میراث جهانی» یزد درخشیدند

هنرمندان اردبیلی در جشنواره «ایران میراث جهانی» یزد درخشیدند