مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:312023-02-20اقتصادي

ضرورت ارتباط میان کشت و صنعت مغان با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی


مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان به ضرورت ارتباط میان کشت و صنعت مغان با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی تاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان به ضرورت ارتباط میان کشت و صنعت مغان با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی تاکید کرد.

قاسم محمدی شامگاه 30 بهمن در نشست مشترک با رییس و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت به ضرورت ارتباط میان کشت و صنعت مغان با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی تاکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی های شرکت کشت و صنعت مغان، افزود: این شرکت سالانه در حوزه های کشاورزی، دامی و صنایع تبدیلی اقدام به تولید محصولات متنوع می کند.

محمدی به ضرورت تدوین و تنظیم نظام جامع کشت و صنعت مغان تاکید و تصریح کرد: در ارتباط با آموزش و پژوهش اقدامات خوبی در کشت و صنعت شروع شده که با همکاری دانشگاه ها تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان توجه به حوزه دانش بنیان و تولید ثروت آفرین را از اولویت های این شرکت عنوان کرد و گفت: توجه جدی به زنجیره ارزش، برندینگ و صادرات نیز در دستور کار شرکت کشت و صنعت مغان قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم و توانمندی دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: امید می رود همکاری های خوبی در حوزه آموزشی و پژوهشی، استفاده از نتایج پایان نامه ها و تدوین نظام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتباط میان کشت و صنعت مغان با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی

ضرورت ارتباط میان کشت و صنعت مغان با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی