مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-20اقتصادي

مرکز آموزش ایمنی مجتمع پلی اتیلن چابهار افتتاح شد


مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به چابهار، مرکز آموزش ایمنی (HSE) مجتمع پلی اتیلن این شهرستان را افتتاح کرد.

- چابهار- مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به چابهار، مرکز آموزش ایمنی (HSE) مجتمع پلی اتیلن این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارش، احمدرضا پرنده صبح امروز دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز آموزش ایمنی مجتمع پلی اتیلن چابهار، گفت: پیشگیری از حوادث کار و پیروی از آیین نامه های قانونی از جمله اهداف بازرسان کار به شمار می رود که در کاهش هزینه های اضافی ناشی از حوادث مؤثر است.

وی نقش بازرسان کار در نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت نیروی کار در کارگاه ها به منظور ایجاد یک محیط کار امن توسط کارفرمایان حائز اهمیت بیان کرد.

مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: این وزارت خانه آمادگی دارد برای هر نقطه از کشور جلساتی برای مدیران، کارفرمایان و کارگران، با مشارکت انجمن های صنفی تشکل های کارگری تشکیل داده و با استفاده از ظرفیت مرکز تحقیقات وزارت متبوع، آموزش های ایمنی را ارائه دهد.

پرنده در ادامه عملکرد حوزه بازرسی کار سیستان و بلوچستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: داشتن تعاملات مثبت و سازنده با مراجع قضایی در رسیدگی و برخورد با کارگاه های متخلف بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش ایمنی مجتمع پلی اتیلن چابهار افتتاح شد

مرکز آموزش ایمنی مجتمع پلی اتیلن چابهار افتتاح شد