مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-20سياسي

ایجاد بازار مهمترین نیاز دانش بنیان ها/مدیران خبره حوزه های فناوری معرفی شدند


مدیر عامل انجمن خیرین توسعه علم و فناوری ایرانیان گفت: معمولا بحث دانش بنیان به غلط تفسیر و آن را تحت عنوان تسهیلات می نامند اما مهمترین نیاز دانش بنیان ها تامین بازار است.

- مدیر عامل انجمن خیرین توسعه علم و فناوری ایرانیان گفت: معمولا بحث دانش بنیان به غلط تفسیر و آن را تحت عنوان "تسهیلات" می نامند اما مهمترین نیاز دانش بنیان ها تامین بازار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی و دانش بنیان، سید محمود رضا سجادی رییس اولین جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی در اختتامیه این جشنواره حمایت از شرکت های دانش بنیان را یکی از مسائل مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و افزود: معمولا بحث دانش بنیان به غلط تفسیر و آن را تحت عنوان تسهیلات می نامند اما مهمترین نیاز دانش بنیان ها تامین بازار است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را جلب توجه مدیران به خرید داخلی دانست و اظهار کرد: از این رو رویکرد ما این است که خبرگان و مدیران اقتصادی و صنعتی را به مسئولان بشناسانیم تا از این خبرگان با ارایه مسئولیت، استفاده شود.

سجادی با تاکید بر ضرورت اعتبار بخشی به دانشمندان کشور، خاطر نشان کرد: حکومت باید با ایجاد بازار کار برای شرکت های دانش بنیان، جوانان را سمت بازار کار و توسعه فناوری همچنین رفع مشکلات سوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازار مهمترین نیاز دانش بنیان ها/مدیران خبره حوزه های فناوری معرفی شدند

ایجاد بازار مهمترین نیاز دانش بنیان ها/مدیران خبره حوزه های فناوری معرفی شدند