مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-20سياسي

برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی و استارت آپ ایثارگران


مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی، نخستین کنفرانس ملی کار آفرینی و اولین استارت آپ ویکند ایثارگران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا محمدی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در نشست خبری درباره برگزاری نخستین جشنواره ملی کارآفرینان ایثارگر اظهارداشت: این جشنواره همراه با نمایشگاه جانبی دستاوردهای کارکارآفرینی و اشتغال ایثارگران برگزار می شود و نخستین استارت آپ فعال ایثارگران را نیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه اشتغال یکی از اساسی تری موضوعات کشور است، است، گفت: در نامگذاری سال ها توسط رهبری در 28 سال گذشته بیش از 15 سال مسأله اشتغال، اقتصاد و تولید بوده و اهمیت مسئله را نشان می دهد.

محمدی به ظرفیت حقوقی و قانونی جامعه ایثارگری اشاره کرد و بیان داشت: نگاه به سمت اشتغال های غیر دولتی با رویکرد دانش بنیان است.

وی تاکید کرد: همه دستگاه ها برای اشتغال ایثارگران باید اقدام کنند این عزیزان برای امنیت کشور اقدامات بزرگی انجام داده اند.

دولت هم مکلف به صندوق اشتغال در بنیاد شهید است و سال 95 صندوق فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بیان داشت: همچنین نخستین کنفرانس ملی کارآفرینی ایثارگران هم برگزار خواهد شد و محورهای این کنف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی و استارت آپ ایثارگران

برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی و استارت آپ ایثارگران