مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:562023-02-20اقتصادي

طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال آغاز شد


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: اجرای طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال، نوروز 1402 و ماه رمضان از امروز اول اسفند در این استان آغاز شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: اجرای طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال، نوروز 1402 و ماه رمضان از امروز اول اسفند در این استان آغاز شد.

علی تهوری، امروز دوشنبه یکم اسفندماه به رسانه های گروهی گفت: این طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه های مرتبط تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا همچنین خدمات مرتبط در روزهای پایانی سال، افزود: در این طرح به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، جلوگیری از کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات، نظارت بر کالاهای پرمصرف و خدمات اولویت دار تشدید می شود و مورد رصد و بازرسی بیشتر بازرسان قرار می گیرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به برگزاری گشت های مشترک بازرسی اشاره کرد و گفت: در مدت اجرای طرح از ظرفیت سایر دستگاه های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف برای بازرسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال آغاز شد

طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال آغاز شد