مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:152023-02-20اقتصادي

اجرای طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان توسط تعزیرات حکومتی استان، جهت نظارت و کنترل بازار فعال اجرا می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان توسط تعزیرات حکومتی استان، جهت نظارت و کنترل بازار فعال اجرا می شود.

حسین نجف زاده در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید و انجام سفرهای نوروزی و در ادامه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای کالاهای مورد نیاز این ماه مبارک، تعزیرات حکومتی استان بر اساس وظایف قانونی خود در جهت رفاه حال هموطنان و حمایت از مصرف کنندگان و مقابله با روند افزایش تخلفات احتمالی به ویژه تخلف گرانفروشی ناشی از افزایش تقاضا برای خرید مایحتاج این ایام، طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان را اجرا می کند.

نجف زاده اظهار کرد: این طرح از 14 اسفند ماه سال جاری تا 4 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح تعزیرات حکومتی استان با راه اندازی گشت های مشترک و با هماهنگی دستگاه های نظارتی و نیز استقرار روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی در مجتمع های تجاری بزرگ و بازارهای عمده فروشی به منظور استفاده از تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی

اجرای طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی