مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:162023-02-20حوادث

دستگیری 89 سارق حرفه ای در یزد/ دو قاتل شناسایی و دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهمیت شناسایی و دستگیری دو قاتل در یزد، گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با سرقت، 89 سارق دستگیر و 113 فقره انواع سرقت کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت توسط پلیس یزد، اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور طرح مقابله با سرقت در استان یزد نیز همزمان با کل کشور آغاز شد.

وی با بیان این که یکی از دغدغه های مردم جرایمی مانند سرقت است، افزود: این طرح از بیست و پنجم بهمن ماه امسال با تشکیل تیم هایی از ماموران زبده انتظامی یزد اجرا و در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در راستای اجرای این طرح 89 سارق دستگیر و 113 فقره انواع سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، خودرو، احشام، منزل کشف و اموال مسروقه نیز به مال باختگان تحویل داده شد.

سردار بهدانی فرد با بیان این که همچنین در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس یزد دو قاتل را شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند، تصریح کرد: به ضایعاتی ها هشدار می دهیم تا از خرید اموال سرقتی و مشکوک به شدت پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 89 سارق حرفه ای در یزد/ دو قاتل شناسایی و دستگیر شدند

دستگیری 89 سارق حرفه ای در یزد/ دو قاتل شناسایی و دستگیر شدند