مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:252023-02-20سياسي

حمل ونقل دریایی مهم ترین محرک تجارت جهانی است


مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی حمل ونقل دریایی را مهم ترین محرک تجارت جهانی دانست که به دلیل دو ویژگی ارزان و ایمن بودن سایر مدل های حمل ونقل را تحت تاثیر قرار داده است.

- مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی حمل ونقل دریایی را مهم ترین محرک تجارت جهانی دانست که به دلیل دو ویژگی ارزان و ایمن بودن سایر مدل های حمل ونقل را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صفایی در افتتاحیه دومین دوره آموزش و ارزیابی جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی کشور گفت: حمل ونقل دریایی مهم ترین محرک تجارت جهانی است که به واسطه دو ویژگی ارزان و ایمن بودن، سایر مُدهای حمل ونقل تحت را تاثیر قرار داده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: فضای جاری و کلی در حمل و نقل دریایی از ساخت کشتی تا تخلیه و بارگیری و نگهداری کالا در انبارها و سایر فرایندهای کشتیرانی و بندرداری، تحت تاثیر قوانین و مقرارت جهانی، در ابعاد بین المللی مدیریت و اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی با بیان اینکه کلیه قوانین و مقررات دریایی در سازمان بین المللی دریانوردی(آیمو) تصویب و ابلاغ می شود، افزود: دانش و دستیابی به تکنولوژی روز، نقش بسیار مهم و اساسی در تصویب قوانین و مقررات بین المللی دریایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل ونقل دریایی مهم ترین محرک تجارت جهانی است

حمل ونقل دریایی مهم ترین محرک تجارت جهانی است