مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-20اقتصادي

آغاز ثبت نام وام های دانشجویی از اواخر هفته آینده


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: ثبت نام وام های دانشجویی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 از اواخر هفته آینده آغاز می شود.

- مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگارمهر درباره ثبت نام وام های دانشجویی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 گفت: ثبت نام های وام های دانشجویی از اواخرهفته آینده آغاز می شود.

وی گفت: 531 میلیارد تومان وام در نمیسال اول سال جاری به دانشجویان پرداخت شده است و برآورد ما برای نیم سال دوم سال تحصیلی 1402-1401 نیز همین مقدار است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان درباره اینکه آیا در نیمسال دوم سال تحصیلی وام های دانشجویی افزایش خواهد داشت یا خیر افزود: جلسه هیات امنا این هفته چهارشنبه تشکیل شده و دراین جلسه این موضوع روشن می شود.

براساس این گزارش، وام ها به 4 دسته تحصیلی، ودیعه مسکن متاهلی، شهریه، و ضروری طبقه بندی می شود.

میزان وام تحصیلی دانشجویان در سال تحصیلی کنونی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی پیوسته معادل یک میلیون و 950 هزار تومان بود که برای سال تحصیلی آینده مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.

همچنین وام تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد پیوسته، کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکترای حرفه ای در سال تحصیلی گذشته معادل یک میلیون و 950 هزار تومان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام وام های دانشجویی از اواخر هفته آینده

آغاز ثبت نام وام های دانشجویی از اواخر هفته آینده